SONY DSCUn site rusesc, nu-i fac reclamă, a publicat zilele acestea două materiale laudative la adresa României, făcând o neaşteptată reclamă frumuseţilor naturale ale ţării noastre. În primul rând un grupaj de fotografii realizate de Alex Robciuc prin Maramureş, o „personală” dacă-mi permiteţi, dar şi o suită de imagini, majoritatea din Transilvania, operă a mai multor fotografi autohtoni în frunte cu Nicu Hoandră.
Fain, n-am ce zice, doar că nu pot să nu mă întreb de unde pană unde admiraţia ruşilor faţă de ţărişoara asta care le stă ca un ghimpe în coaste… Hmmm…!
Până la urmă, nu trebuie să fim cârcotaşi, mai ales când cineva ne laudă, ne promovează şi încă aşa dezinteresat. S-o fi schimbat lumea şi eu nu am aflat încă.

Lasă un răspuns

